Korzystanie z sklepu internetowego walltime.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
§1 Informacje ogólne
-
Właścicielem sklepu internetowego walltime.pl jest firma Justyna Latusek Walltime wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 5521619957, REGON 389169298 z siedzibą przy ul. Jaśkowickiej 15 w Tychach – zwany w dalszej części Regulaminu Sprzedającym.
-
Kupujący poprzez sklep internetowy walltime.pl – zwany w dalszej części Regulaminu Nabywcą.
-
Świadczenie usług produkcji na zamówienie poprzez sklep internetowy walltime.pl odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania z sklepu walltime.pl. Każdy Nabywca zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do złożenia zamówienia, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Przed złożeniem zamówienia w sklepie walltime.pl należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin.
-
Poniższe postanowienia Regulaminu zastępują wszelkie ustnie lub pisemnie uprzednio ustalane warunki dostaw, płatności, gwarancji i odpowiedzialności Sprzedającego, chyba że zawarto z Nabywcą odrębną umowę obejmującą swym przedmiotem usługę świadczoną w ramach sklepu walltime.pl.
-
Nabywca zobowiązuje się do podania w formularzu zamówienia pełnych oraz zgodnych z prawdą (nazwisko, miejsce zamieszkania itd.) danych. W przypadku podania fałszywych danych, Nabywca ponosi odpowiedzialność za wynikłe z tego faktu szkody.
-
W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań kontakt ze sklepem internetowym walltime.pl następuje drogą elektroniczną na adres: hello@walltime.pl
-
Przeglądanie asortymentu sklepu internetowego walltime.pl nie wymaga rejestracji.
§2 Rejestracja
-
W celu utworzenia Konta Użytkownika, Użytkownik zobowiązany jest dokonać Rejestracji.
-
Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w sklepie internetowym walltime.pl.
-
Rejestracja w sklepie internetowym, jak również korzystanie z funkcjonalności sklepu internetowego walltime.pl, są nieodpłatne.
-
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na stronie sklepu internetowego walltime.pl.
-
Podczas Rejestracji Użytkownik ustala indywidualne Login oraz Hasło.
-
Warunkiem Rejestracji jest akceptacja warunków Regulaminu, zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
-
Użytkownik, wypełniając formularz rejestracji, oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym.
-
Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym walltime.pl każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
-
W celu usunięcia konta Klienta ze sklepu internetowego walltime.pl należy wysłać drogą elektroniczną wiadomość z prośbą o usunięcie konta na adres: hello@walltime.pl z adresu poczty elektronicznej podanej przy rejestracji w sklepie internetowym walltime.pl.
-
Klient jest zobowiązany chronić dane konta Klienta i nie udostępniać ich osobom trzecim.
§3 Zamówienia
-
Przedstawione przez Sprzedającego produkty nie są ofertą sprzedaży, a jedynie zaproszeniem Nabywcy do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Zamówienie Nabywca może składać poprzez przygotowany przez walltime.pl internetowy system konfiguracji wyrobów i obsługi zamówień dostępny online.
-
Użytkownik może składać zamówienia w sklepie internetowym za pośrednictwem strony internetowej sklepu walltime.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
-
Zamówień mogą dokonywać tylko osoby pełnoletnie. Osoby mające mniej niż 18 lat, mogą dokonywać zakupów tylko za wiedzą oraz zgodą rodziców/opiekuna prawnego.
-
Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
-
Składanie zamówień przez Nabywcę na produkty znajdujące się w asortymencie sklepu internetowego walltime.pl możliwe jest po zarejestrowaniu się zgodnie z postanowieniami § 2 regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji.
-
Sklep internetowy walltime.pl prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski i Europy. Zamówienia zagraniczne realizowane są po wcześniejszym ustaleniu drogą poczty elektronicznej sposobu oraz kosztu wysyłki.
-
Każdy zamówiony produkt musi zostać wcześniej skonfigurowany przez Nabywcę przy użyciu mechanizmów dostępnych na stronie internetowej serwisu walltime.pl.
-
Tapety dostępne w sklepie internetowym walltime.pl są produkowane na indywidualny wymiar podany każdorazowo przez Nabywcę i nie podlegają zwrotowi.
-
Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Nabywcę oferty zawarcia Umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem Zamówienia.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Nabywcy stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Nabywcy, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Nabywcę powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Nabywcą a Sprzedawcą.
-
Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty pełnej kwoty Zamówienia na rachunku bankowym Sprzedającego.
-
W przypadku nie uregulowania płatności w terminie dłuższym niż 7 dni od złożenia Zamówienia może ono zostać anulowane w systemie zamówień walltime.pl.
-
W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę np. z przyczyn zależnych od technologii produkcji na indywidualne Zamówienie, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 10 dni od zawarcia Umowy, zawiadamia o tym konsumenta i zwraca całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
-
Nabywca będzie informowany o aktualnym stanie jego Zamówienia na adres mailowy podany podczas rejestracji albo dokonywania zakupów bez rejestracji.
§4 Płatność
-
Wszystkie podane w sklepie internetowym walltime.pl ceny uwzględniają: wynagrodzenie za korzystanie z praw autorskich wykorzystanych podczas konfiguracji grafik. Osobno doliczany jest koszt wysyłki.
-
Płatności za produkty powinny być dokonywane w formie przedpłaty na rachunek bankowy:
ING 59 1050 1399 1000 0097 4091 6144 albo poprzez system płatności online imoje.
-
Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty pełnej kwoty Zamówienia na rachunek bankowy Sprzedającego.
-
Brak wpłaty do 7 dni od daty założenia Zamówienia przez Nabywcę skutkuje anulowaniem Zamówienia przez Sprzedawcę.
-
W przypadku podania niepełnych lub nieprawidłowych danych oraz w sytuacji, gdy Zamówienie budzi wątpliwości Sklep internetowy walltime.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia bez podania przyczyny. Zwrot uiszczonej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni na konto, z którego został zrobiony przelew.
-
Do każdego Zamówienia złożonego w sklepie internetowym walltime.pl wystawiana jest faktura.
-
Od 1 stycznia 2020 r. chcąc w przyszłości otrzymać fakturę, Nabywca jest zobowiązany do podania numeru NIP przy wystawianiu paragonu.
§5 Dostawa
-
Dostawa następuje zgodnie z podanymi w Zamówieniu internetowym cenami kalkulowanego wyrobu oraz kosztami transportu. W przypadku, gdy Nabywca życzy sobie specjalnego rodzaju opakowania bądź przesyłki, z którym związane są wyższe koszty realizacji, zobowiązuje się on do poniesienia dodatkowych kosztów.
-
Dostawy na terytorium Polski realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
-
Koszt dostawy na terytorium Polski wynosi 20zł.
-
Realizacja Zamówienia w sklepie internetowym walltime.pl wynosi do 14 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.
-
Sklep internetowy walltme.pl nie odpowiada za ewentualne opóźnienia terminu otrzymania przesyłki wynikłe z niedotrzymania terminów przez Firmę Kurierską lub podania przez Nabywcę nieprawidłowych danych dla doręczenia.
-
W przypadku większych zamówień sklep internetowy walltime.pl zastrzega sobie prawo do realizacji ich w dłuższym okresie czasu niż określony w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu Nabywcy drogą e-mail lub telefonicznie).
-
Opakowania na czas transportu oraz wszelkie inne opakowania nie podlegają zwrotowi, wedle wytycznych dotyczących opakowań. Nabywca zobowiązuje się do odpowiedniego usuwania opakowań na własny koszt.
-
W przypadku, gdy dostarczenie wyrobu lub grupy wyrobów nie jest możliwe, Sprzedający zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Nabywcy. Jeżeli Nabywca zapłacił już za towar, to pełna wartość jego zamówienia zostanie zwrócona w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od wskazania przez Nabywcę numeru rachunku bankowego.
-
W przypadku dostawy towaru nie odpowiadającej ustaleniom Umowy powstałym z winy Sprzedającego, Nabywca zobowiązuje się do udzielenia dodatkowego terminu realizacji zamówienia wynoszącego nie mniej niż 14 dni.
§6 Szkody powstałe w trakcie transportu
-
Przy pakowaniu produktów Sprzedający stosuje rozwiązanie, przy którym wydruk nie styka się ze ściankami opakowania. Tuby oraz opakowania kartonowe, w które zapakowane są produkty oznaczone oryginalnymi naklejkami ze znakiem firmowym walltime.pl. Jeżeli dostarczone Nabywcy towary posiadają widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić spedytorowi/przewoźnikowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: hello@walltime.pl.
-
W przypadku stwierdzenia wad ukrytych Nabywca winien o tym fakcie niezwłocznie poinformować Sprzedającego w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: hello@walltime.pl.
§7 Rękojmia
-
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne odstępstwa towaru dostarczonego od zaoferowanego. W przypadku druków fototapet, plakatów oraz naklejek nieznaczne odstępstwa kolorów w porównaniu z kolorem widzianym na ekranie oraz z kolorem zamówionych próbek, jak również odstępstwa wynikające z różnic powierzchni materiałów nie są technicznie i produkcyjnie całkowicie do uniknięcia. Tego typu odstępstwa nie upoważniają do składania reklamacji.
-
W celu lepszego zapoznania się z oferowanymi produktami firmy Walltime Nabywca może zamówić próbkę wydruku fototapety w cenie 50 zł (łącznie z przesyłką). Wielkość próbki fototapety 50x50cm.
-
Do wykonania oferowanych przez Sprzedającego wyrobów wykorzystywane są materiały ogólnodostępne w tej branży. W przypadku druków, farb, materiałów, odporności na światło itd. odpowiedzialność obowiązuje wyłącznie w zakresie przeciętnej trwałości danych wyrobów. Druki nie są wodoodporne bez przeprowadzenia dodatkowego uszlachetnienia.
-
Nabywca zobowiązany jest sprawdzić towar niezwłocznie po jego otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia wad, Nabywca powinien je niezwłocznie zgłosić pisemnie na adres mailowy Sprzedającego. Jeżeli Nabywca nie wskazał wad do 3 dni od momentu dostarczenia towaru, towar uważa się za zaakceptowany.
-
W przypadku błędów w realizacji zamówienia tj. złe wymiary, złe dopasowanie brytów, brak laminatu (w przypadku, gdy został zamówiony). Sklep gwarantuje wymianę towaru na towar właściwy, pod warunkiem zgłoszenia błędów produkcyjnych w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
-
W przypadku błędów w realizacji zamówienia, niepasujących wzorów lub kolorów pomiędzy brytami reklamacje należy składać przed aplikacją na ścianie - poprzez zrobienie zdjęć wysłanie na adres mailowy na hello@walltime.pl
-
Produkty będące przedmiotem reklamacji powinny być odesłane zwykłą paczką wraz z dokumentem sprzedaży (paragon, faktura) oraz adnotacja dotyczącą przyczyny reklamacji. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty odesłania paczki zostaną zwrócone.
-
Jakiekolwiek przesyłki wysyłane na koszt sklepu internetowego walltime.pl nie będą odbierane.
-
Przed montażem zakupionego produktu należy dokładnie sprawdzić wszystkie jego parametry oraz jego zgodność z Zamówieniem (wymiary, ilość brytów, dopasowanie brytów, laminat, jakość grafiki). Wszelkie niezgodności należy zgłosić Sprzedającemu przed wykonaniem montażu. W przypadku gdy montaż fototapety, naklejki, plakatu czy obrazu do samodzielnego montażu zostanie rozpoczęty lub wykonany ( co oznacza, że produkt nie będzie mógł zostać do nas odesłany w stanie nienaruszonym), możliwość reklamacji wad, które wykryte powinny być przed pracami monterskimi nie przysługuje.
-
Nabywca zgłaszający wadę ma obowiązek na wezwanie Sprzedającego wysłać wadliwy wyrób celem przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. Uznaje się, że Sprzedający ma obowiązek zakończyć proces reklamacyjny jak najszybciej w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. Zakończenie procesu oznacza określenie stanowiska i jest liczone od momentu dostarczenia towaru. W przypadku nie wywiązania się przez Sprzedającego z podanego terminu uprawnia Nabywcę do rozwiązania Umowy i żądania zwrotu zapłaconej kwoty Zamówienia.
-
Szkody powstałe na skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z Umową działań Nabywcy w trakcie montażu lub użytkowania towaru nie są podstawą do wnoszenia roszczeń wobec Sprzedającego. Nieprawidłowe lub niezgodne z Umową działania określone są w informacjach podanych przez producenta towaru.
§8 Zwrot towaru
-
Sklep internetowy walltime.pl posiada w swojej ofercie tylko produkty na zamówienie.
-
Nabywca określa parametry Zamówienia – wybiera grafikę lub jego fragment, materiał, wymiar wydruku oraz ewentualnie opcje wykończenia.
-
Zamówiony przez Nabywcę produkt (fototapeta, plakat, naklejka) jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego Zamówienia, dlatego zgodnie z treścią art. 38 pkt 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (indywidualne zamówienie) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§9 Prawa autorskie
-
Wszystkie sprzedawane produkty (dalej dzieła) firmy Walltime są chronione prawem autorskim. Nabywca lub osoby trzecie nie jest upoważniony do produkcji, rozpowszechniania lub powielania produktów oferowanych przez Sprzedającego.
-
Każde korzystanie z dzieła i czerpanie z niego dochodu możliwe jest jedynie po wykupieniu licencji na dane dzieło oraz pisemnej zgodzie Sprzedającego. W przypadku braku opłaty licencyjnej oraz zgody Sprzedającego, wykorzystujący produkty firmy Walltime zostanie wezwany do natychmiastowego zaprzestania używania dzieł i jego usunięcia, na własny koszt oraz opłaty stosownego odszkodowania - w sprawach spornych sprawa zostanie wysłana do właściwego sądu.
-
Dzieła udostępnione na sklepie internetowym walltime.pl (zdjęcia, teksty i inne) mogą być publikowane w internecie wyłącznie za zgodą Sprzedającego wraz z podaniem nazwy adresu sklepu internetowego firmy Walltime - www.walltime.pl
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r „O prawie autorskim i prawach pokrewnych” (DZ.U. z 2006 r., Nr 90 poz 631 z późn. zm.).
§10 Postanowienia końcowe
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Nabywcą, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.